vineri, mai 21, 2010

O forta negativa nevazuta se amuza pe seama mea

Oare de unde vin starile astea de neliniste inexplicabila, de agitatie din nimic, de deprimare fara rost, de tristete fara motiv?
Cine ni le face cadou? Cum iau nastere? Cine stabileste cand apar, cat ne chinuie si cand e momentul sa dispara?
Ce rost au aceste stari in viata noastra? Mai ales atunci cand viata ne este atat de frumoasa? Care e scopul?
Cand am astfel de stari ma simt de parca cineva isi bate joc de mine, de sentimentele mele, de viata mea, de ceea ce cred, ce vreau si ce sper... Ca si cum o forta negativa nevazuta se amuza pe seama mea avand ca unic motiv dorinta de a se distra.
Ma chinui sa scap, dar parca sunt inchisa intr-o camera intunecoasa si rece..., iar cheia... cheia este atat de greu de gasit si dobandit.
Vreau sa ma eliberez! Vreau inapoi in viata mea frumoasa plina de iubire!
Lasa-ma!
Dispari!
Acum!!!

http://www.youtube.com/watch?v=dycciGixP9I