luni, iulie 23, 2012

Viata = Moarte



De curand, o persoana care mi-a devenit extrem de draga si aproape de sufletul meu (dupa plecarea ei) a ales sa paraseasca aceasta lume plecand linistit Dincolo... Cel putin asa arata semnele lasate in urma ei. 
A fost o veste care m-a tulburat si m-a zdruncinat din toata fiinta mea. 
Am negat. 
M-am rugat. 
Am implorat. 
Am deschis chiar si un fel de mica ancheta sa aflu ce s-a intamplat de fapt cu aceasta fiinta uimitoare si nepamanteana parca... Nu puteam sa accept ideea ca o persoana atat de pozitiva si optimista, atat de plina de iubire si atat de increzatoare in viata poate sa aleaga sa plece... A fost  o perioada cand numai la ea ma gandeam si la motivele care ar fi putut sa o determine sa aleaga acest drum... Am cautat persoane care au cunoscut-o mult mai bine decat mine (care o cunosteam doar din vedere), am discutat cu zeci de persoane sub diferite identitati astfel incat informatiile sa fie cat mai aproape de adevar si sa inlatur orice erori... Intr-un timp atat de scurt am aflat atat de multe lucruri interesante despre un om deosebit, un om care s-a daruit oamenilor cu totul neintelegandu-i nimeni aceasta daruire..., un om care vorbea despre Pace, Armonie, Liniste, Iubire, Lumina si Iubire... 
Un inger... 
Pe masura ce am aflat ce fel de om a fost si ce fel de viata a trait am descoperit atatea similitudini cu viata mea, atatea puncte comune, atatea sentimente identice, atatea dorinte trase la indigo... Si brusc am inceput sa o inteleg atat de bine!

Ma doare faptul ca intelegand-o am ajuns sa cred ca intr-adevar a ales de buna voie sa plece din aceasta lume, ca nu a ajutat-o, fortat-o sau indemnat-o nimeni sa faca acest pas ... si asta doare al dracului de tare! 
Insa pana la urma moartea este doar un prag catre Dincolo, este doar o continuare a Vietii.Nu avem de ce sa ne temem, de ce sa negam, de ce sa amanam...

Asa ne-a invatat Anna...



Niciun comentariu: