sâmbătă, martie 02, 2013

SA NU MA INTREBI,IUBITUL MEU


In lipsa ta,daca mi-e greu
Sa nu ma intrebi daca iubesc
Sa nu ma intrebi daca traiesc
Sa nu ma intrebi daca mi-e dor
Sa nu ma intrebi de vreau sa mor
Sa nu ma intrebi ce am in gand
Sa nu ma intrebi ce-i frumusetea
Sa nu ma intrebi ce-i suferinta si tristetea
Sa nu ma intrebi ce-i fericirea
Nici daca am cunoscut iubirea
Sa nu ma intrebi daca zambesc
In jur de pot sa mai privesc
Sa nu ma intrebi daca ma doare
Nici daca vad pe cer ca-i soare
Fara sa intrebi am sa-ti raspund
Frumosul meu cu suflet bland
La tot ce-ai vrut si vrei sa sti
Raspunsurile le vei primi
In lipsa ta mi-e greu,iubire
Iubesc,traiesc din amintire
De chipul tau imi e dor
Eu fara tine vreau...sa mor
In noapte lacrima-mi ascund
De dragul tau iubire plang
Cu tine in gand adorm cu greu
In vis apari si esti al meu
Ce-i frumusetea?-Chipul tau
Ce-i suferinta?-Dorul meu
Ce e tristetea?-Viata mea
De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa
Ca am putut sa te cunosc
Sa te ating,suflet frumos
Si am putut sa-ti simt iubirea
Si am aflat ce-i fericirea
Daca zambesc o fac prin lacrimi
Daca privesc nu-s ochii mei
Ca nu mai au lumina
De cand te-ai indepartat de ei
Nu stiu,nu vad daca e soare
Nimic acum nu are rost
Secunda fara tine doare
A fost frumos,frumos..A FOST!!!

Niciun comentariu: