miercuri, noiembrie 10, 2010

Curatenie de iarna!

M-am hotarat sa fac curat! Sa indepartez lucrurile si oamenii care consider ca ne pot dauna, ca ne pot indeparta, ca ne pot face sa pierdem drumul corect, ca ne pot influenta negativ alegerile, ca ne pot umbri viitorul. Asa ca am inceput sa elimin treptat toate elementele indoielnice si negative din viata mea si chiar si din viata ta. S-ar putea sa ma condamni ca aleg singura ce e de aruncat si ce e de pastrat. Poate te vei supara ca nu iti cer parerea. Insa asa simt sa fac. Asa consider ca este corect. Am asteptat ca tu singur sa incepi curatenia din viata ta. Vazand ca nu o faci, am decis sa ma ocup eu de acest lucru. Ma simt indreptatita in numele iubirii ce ne-o purtam sa iau decizii (benefice) pentru noi chiar si fara sa te intreb.
Sper sa fac alegerile corecte. Sper sa fii mandru de mine. Sper sa ma apreciezi pentru curajul de a face ceea ce fac. Sper sa continue sa ne fie bine impreuna. Cat mai mult timp!

Niciun comentariu: