vineri, noiembrie 12, 2010

Ruga

Incep din nou sa simt ca am sa te pierd intr-o zi.... Nu stiu ce ma face sa simt asta. Ma tot intreb de ce nu reusesc sa fiu sigura de iubirea ta, de ce nu pot avea incredere absoluta in tine, de ce nu pot crede in viitorul nostru impreuna...
Dovezile tale de iubire imi mangaie sufletul in fiecare zi, ochii tai indragostiti imi alinta zambetul de fiecare data cand ma privesti, soaptele tale imi incalzesc inima...
Simt ca gresesc neacordandu-ti increderea... si-atunci ma rog...
Ajuta-ma, Doamne, sa nu-mi mai intunesc singura sufletul cu indoieli inutile. Ajuta-ma sa ma bucur de iubirea si fericirea care-mi umplu viata. Ajuta-ne, Doamne, sa fim puternici si sa continuam sa ne construim iubirea si relatia mult timp de acum incolo.
Intareste-ne cand suntem slabi, arata-ne drumul bun cand ne ratacim, pune in noi toate gandurile bune, da-ne puterea de a ne deschide sufletul, da-ne incredere unul in celalalt.
Puterea noastra sta in Tine!

Niciun comentariu: