marți, decembrie 27, 2011

Eu sunt?!

Traim intr-o lume careia i se potriveste din ce in ce mai bine numele de « Eu sunt ». Toate sentimentele, toate problemele, toate grijile, toate darurile, toate framantarile, toate nazuintele, toate aspiratiile, toate pretentiile, toate bucuriile, toate lacrimile, toate povestile, toate iubirile, toate…, toate lucrurile care alcatuiesc aceasta lume cu bune si cu rele se rezuma la « EU », « MIE », « Pentru mine », « al meu », « Eu sunt »…
Unde este compasiunea, iubirea, daruirea, romantismul, implinirea, speranta… celorlalti ? Unde ? Cand voi le sufocati cu « EU » ?
Ca sa poti sa daruiesti ai nevoie de un « TU », ca sa faci o fapta buna, ai nevoie de un « TU », ca sa iubesti ai nevoie de un « TU ». ca sa te simti implinit si fericit pe deplin ai nevoie de un “TU” langa un “EU”... care sa formeze « NOI ».
“Eu sunt!” – lume, de ce atata egoism? De ce atata “EU”? De ce l-ati omorat pe « NOI »?
DE CE ?
Ati uitat ca fara « NOI » nu poate sa se nasca un alt « EU » ?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Din pacate uitam deseori....Imi place tot ce am citit.

Enchanting Me spunea...

Iti multumesc pentru aprecieri.