miercuri, iulie 06, 2011

Tu! Fetita mea!

Imi umplii sufletul de bucurie cu fiecare cuvant al tau, cu fiecare privire a ta, cu fiecare gest al tau, cu fisecare gand al tau, cu fiecare dorinta a ta, cu fiecare magaiere a ta... Ma umplii de o bucuire imensa de fiecare data cand te aud, cand te vad si chiar si atunci cand doar ma gandesc la tine. Ai o putere nebanuita asupra mea. Te ador si te iubesc cu fiecare particica a fiintei mele, tresar de dor de fiecare data cand esti departe si imi plange sufletul de fericire ori de cate ori te strang in brate. Iubesc manuta ta mica ce imi mangaie chipul, ador parul tau fin, ador buzele tale catifelate, te ador ep tine, micuta mea draga... Fetita mea!

3 comentarii:

Andrei spunea...

Ma bucura bucuria ta, iti vad sclipirea ochilor citind aceste "versuri", tine-o aproape si nu lasa lumea asta sa ti-o rapeasca

Enchanting Me spunea...

Nimeni si nimic nu mi-o poate rapi! :)

Enchanting Me spunea...

Multumesc ca gasesti in tine bucuria de te bucura pentru bucuria mea chiar daca nu ma cunosti... :)