miercuri, martie 31, 2010

...sa adorm si sa ma trezesc cu tine, iubitul meu dulce...

te simt mereu langa mine, simt ca te gandesti la mine, simt ca ti-e dor de mine, simt ca iti lipsesc, simt ca si tie iti este greu fara mine, simt ca ma adori..., simt ca ma vrei langa tine, simt ca sunt in sufletul tau... Dar este atat de bine cand imi spui si tu, iubire, toate astea.... Imi place cand imi spui ca ma adori.
E atat de placut sa adorm si sa ma trezesc cu tine... Chiar si asa numai in gand, tu fiind departe deocamdata... Ma gandesc cum ar fi sa dorm in bratele tale, sa adorm ascultandu-ti bataile inimii si soaptele spunandu-mi ca ma adori, simtindu-ti mana cum se joaca prin parul meu....
Sunt atat de multe lucruri simple pe care as dori sa le traiesc cu tine, iubitul meu...
Sunt atatea si atatea lucruri pe care le vom trai atunci cand, in sfarsit, vom putea sa fim impreuna.