miercuri, martie 31, 2010

Am ales sa plec…

Am ales sa plec… Doare cumplit… Poate si tu simti aceeasi durere… Sau poate nu…
Ma gandesc intr-una la tine si mi-e dor… Mi-e foarte dor de tine… Nu mi-a fost usor sa ma desprind de tine… Stiam ca ma va durea amintirea ta... Stiam ca in suflet va ramane imaginea ta asemeni unui tatuaj… Dar am facut-o pentru ca uneori distanta doare prea tare, incertitudinea doare prea tare, pentru ca simti ca unele lucruri trebuie sa ramana altora nu tie, pentru ca uneori simti ca trebuie sa treci peste si sa incerci sa iti continui viata…
Am ales sa plec insa ma gandesc oare chiar a fost alegerea mea sau era ceea ce trebuia sa fac? Oare am avut de ales?
Am ales sa nu mai stiu nimic de tine… , sa nu iti mai vorbesc, sa nu te vad, sa nu iti mai spun ce simt… Daca am ales toate astea atunci de ce te mai simt inca? Oare de ce simt ca te gandesti la mine? Oare de ce simt ca ma doresti? Oare de ce simt ca nu e sfarsitul aici?