marți, ianuarie 12, 2010

Admiratorul "secret"

De vreo doua saptamani primesc telefoane cu număr ascuns. Se pare ca cineva nu are altceva mai bun de facut decat sa ma sune cu numar Privat.

Evident ca banuiesc cine este...

In prima saptamana nu am raspuns lasand telefonul sa sune pana raspunde operatorul :: “Abonatul X nu poate fi contactat, va rugam reveniti... Bla Bla Bla...” Apoi m-am hotarat sa vad ce are de spus. Imi propusesem sa fiu calma, sa il ascult, sa ii dau sansa sa isi expuna punctul de vedere, sa discutam civilizat si sa ajungem la o concluzie favorabila pentru amandoi. Dar... Surpriza! Daca raspund nu zice nimic... Sta si asculta cam 1-5 minute si apoi inchide. Asa ca am inceput sa ii raspund de fiecare data cand suna si las telefonul deoparte pana cand inchide. Daca sunt acasa il las pe masa, daca sunt la birou il bag in sertar printre dosare sa nu aiba acces la informatii gen firma unde lucrez. Ieri, pe la pranz, cand am deschis sertarul sa pun telefonul am observat ca am acolo o punga fasaietoare... Asa ca mi-a venit o idee: i-am fasait punga in ureche! Nu a rezistat mult si a inchis.

Aseara, pe la 22.30 m-a sunat iar. M-a ofticat ca abia atipisem.... Am raspuns, nu a zis nimic. Se auzea ca era undeva pe strada, mergea pe jos... Auzeam cum respira obosit, auzeam zgomot de vant si de masini. Observand ca nici de data aceasta nu spune nimic am pus telefonul pe noptiera. A ascultat 1 minut si a inchis. Apoi a sunat iar. Iar i-am raspuns, iar a ascultat 1 minut si apoi a inchis. “Ne-am jucat” asa de vreo 4-5 ori. Apoi s-a linistit. Am dat telefonul pe Silent si m-am culcat linistita. Dimineata am gasit un apel cu Numar Privat la ora 1:25 !!! Pfiuuu... Bine ca am dat telefonul pe silentios!

Azi am inceput sa ma documentez pe forumuri... si am gasit cateva idei interesante:

1. sa activezi mesageria vocala (“cand te sacaie cineva cu numar ascuns, indiferent de retea, iti activezi mesageria vocala si cand esti anuntat ca ai un apel ratat iti spune si numarul celui care te suna”)

2. sa redirectionezi apelurile catre Politie, Morga, numarul unui prieten care are chef sa se distreze cu oameni de acet gen etc... sau catre un numar cu suprataxa (nu stiu inca sigur daca la astfel de redirectionari este taxat si cel care face redirectionarea...)

3. daca ai telefon care suporta Symbian poti sa blochezi numerele care nu sunt memorate in agenda sau pe cele ascunse. (din pacate eu nu am...)

4. sa faci plangere de hartuire la Politie ( sunt sigura ca ar rade politaii de mine, dar am să insist sa descopere cine ma streseaza si sa isi faca treaba)

5. sa ceri desfasuratorul apelurilor la operatorul de telefonie mobila

6. sa iti inchizi telefonul pentru o perioada de timp.

7. sa iti dai noaptea telefonul pe Silent

8. sa iti schimbi numarul

9. sa nu ii raspunzi niciodata, lasand telefonul sa sune (considerandu-se ca satisfactia lui este cand ii raspunzi, cand simte ca te streseaza..., cand interactionezi cu el)

10. sa il taxezi de cate ori ai ocazia (unii se satura destul de repede sa fie taxati...)

11. cand raspunzi sa ii pui in casca o melodie stridenta sau un zgomot puternic.

12. dupa ce ii aflii numarul de telefon incepi si tu sa il stresezi pe el cu apeluri la aceleasi ore (nepotrivite) la care te suna si el...

Avand cat de cat habar cine este persoana care se joaca cu mine de-a apelurile telefonice, scopul meu nu e sa ii aflu numarul, ci sa il fac sa inceteze..., asa ca azi mi-am activat mesageria vocala. E 12:07 si nu mi-a dat nici un apel. Poate a renuntat..., poate s-a plictisit, poate si-a gasit alta distractie sau alt numar, poate are treaba, poate m-a uitat!! Daca va continua voi incerca pe rand fiecare din ideile interesante gasite pe net: ii voi pune zgomot puternic cand ii raspund, noaptea imi voi da telefonul pe Silent, il voi taxa de fiecare data, si daca nu se va potoli pana la sfarsitul lunii voi face plangere la Politie.

Niciodata nu am înteles chestia asta, cum poti suna pe cineva cand stii ca nu o sa iti raspunda sau daca iti raspunde e posibil sa te injure? Cum sa te incapatanezi sa suni pe cineva care ti-a zis clar ca NU vrea sa vorbeasca cu tine? Ce te poate face sa alegi sa continui sa fii penibil? Oamenii astia nu au si ei prieteni? Nu au viata personala? Sunt atat de plictisiti? Oare asta e singura lor placere ? Pe bune ca nu inteleg…

Cat despre companiile de telefonie mobila, corect ar fi ca daca ne dau optiunea sa dam telefoane cu numar ascuns sa ne dea si optiunea de a bloca acele apeluri.




P.S. - 01.04.2010 - In ultimul timp a rarit apelurile... In sensul ca suna o data la 2-3 saptamani. Bingo!

P.S. - 22.04.2010 - Nu m-a mai sunat de vreo 3 saptamani. :)