sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Poveste de viata... (2)

la inceput mi-a fost tare greu...
cat ma vezi de mare am plans ca un copil atunci
am adus o fata din romania aici
am fost ilegal dupa ea in tara si am adus-o tot ilegal
in ´91
a stat cu mine pana si-a capatat drepturile in austria sa poata fi pe picioarele ei
si a plecat cu un tip mai tanar ca ea cu 9 ani
pe vremea aia nu eram foarte bine situat
era la inceput si ea vroia sa aiba casa ei masina noua , excursii in toata lumea...
i-am spus sa aiba un pic de rabdare...
dar nu a vrut sa auda
asa ca intr-o zi m-am trezit singur in casa
parca ma si vad
era iarna si am venit acasa
si era totul pustiu
m-am asezat intr-un colt in fund
si am plans pana dimineata
mergeam la 2 locuri de munca pe vremea aia
ziua unde lucrez si acum si noaptea caram ziare la magazine
mergeam cu masina si nu vedeam soseaua de lacrimi
mi-au trebuit cam 6 luni sa imi revin
si durerea a fost inlocuita cu furia
ma mutasem din casa unde am stat impreuna
pentru ca aveam prea multe amintiri aici
asa ca am devenit furios si am zis
deci ce ai vrut ? casa ta ? bun !
am cumparat apartamentul in care am stat impreuna

ce vroia ? masina faina ?
am cumparat masina noua
ce vroia ? sa vada lumea ?
am colindat-o in lung si in lat si am avut grija sa afle de fiecare data tot ce fac
a incercat acum cativa ani o revenire...
dar nu mai e loc
eu nu sunt a cincea roata la caruta si níci umbrela de vreme rea
doar ca de atunci am 7 lacate pe inima

brb tigara