duminică, ianuarie 24, 2010

Tu esti...

Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd vederea intr-o zi,
Pentru ca Tu esti lumina ochilor mei.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd suflarea intr-o zi,
Pentru ca Tu esti aerul pe care il respir si care ma tine in viata.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd mintile intr-o zi,
Pentru ca Tu esti ratiunea mea de a fi.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd credinta intr-o zi ,
Pentru ca Tu esti crezul meu.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd amintirile intr-o zi,
Pentru ca tu esti trecutul meu.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd increderea intr-o zi,
Pentru ca Tu esti prezentul meu.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd visele intr-o zi,
Pentru ca Tu esti viitorul meu.
Mereu mi-a fost frica sa nu imi pierd inima intr-o zi,
Pentru ca Tu esti iubirea vietii mele.
Mereu mi-a fost frica sa nu te pierd intr-o zi,
Pentru ca Tu esti insasi viata mea!