vineri, ianuarie 15, 2010

Ziua in care m-am certat cu toata lumea

Ziua de azi a inceput prost... Inca nu s-a terminat, dar sunt convinsa ca se va sfarsi si mai prost.
Azi m-am certat cu toata lumea. Din nimicuri! Aiurea! Degeaba! Probabil ca maine ma voi impaca cu toata lumea... Sau poate nu! Cine poate sa stie ce va fi maine?!
Importanta e ziua de azi, o zi aflata sub semnul neputintei de a ma intelege macar cu o singura persoana. Parca toti s-au defectat deodata, parca nimeni nu intelege ce vreau, ce simt, ce cer, ce ofer, ce visez, ce spun, ce intreb... Nimeni! Ce dracu aveti, fratilor? Ce-ati patit toti azi? Ca eu sunt tot aia de ieri, de-alaltaieri, dintotdeauna... Ciudata, da. Dar tot eu sunt! Asa cum ne-am inteles pana acum asa am fi putut sa ne intelegem si azi. Care este diferenta? S-au aliniat tocmai azi planetele prost? Sunteti cu totii mai stresati decat de obicei? Sunt eu mai ciudata decat de obicei? O fi vreun semn ca trebuie sa schimb persoanele din jurul meu? De unde vine haosul asta intre mine si ceilalti? Chiar nu inteleg...
Sa va ia dracu pe toti... Pana maine!