vineri, iunie 18, 2010

De ce te cunosc, iubitul meu?

Iti cunosc trecutul... atat de la tine, cat si de la altii sau din alte surse...
Iti cunosc prezentul... atat de la tine, cat si de la altii si mai ales din tot ce traiesc alaturi de tine...
Iti cunosc dorintele pentru viitor, atat de la tine, cat si de la altii si mai ales din ceea ce imi povestesc ochii tai ori de cate ori ma privesti...
Te cunosc pe tine... Asa cum ai fost... Asa cum esti... Asa cum vei fii... Asa cum poti sa fii... Asa cum ti-ai dori sa fii...
Te cunosc in toate formele si in toate culorile..., dragul meu!

Cunoasterea inseamna putere, inseamna siguranta, inseamna incredere...

Si cu toate astea... de ce imi este atat de teama ca de fapt nu te cunosc deloc?
De ce ma simt nesigura?
De ce nu am incredere?...
In mine...
In tine...
In noi...
In trecut...
In prezent...
In viitor...
De ce?

De ce, iubitul meu?

http://www.youtube.com/watch?v=bpp-ow8X138