marți, iunie 22, 2010

Nu mai vreau!

Nu mai vreau sa ma cert cu nimeni pentru lucruri pe care nu are chef, timp si placere sa le faca.

Nu mai vreau sa cersesc atentie, tandrete, dovezi de iubire, timp, implicare..., lucruri care este normal sa le primesc.

Nu mai vreau sa ma lupt cu morile de vant.

Nu mai vreau sa fiu singura contra curentului.

Nu mai vreau sa imi chinui inima cu oameni care nu stiu sa locuiasca in ea.

Nu mai vreau sa imi irosesc viata invatand oamenii de langa mine sa ma aprecieze, sa ma iubeasca, sa ma respecte, sa ma pastreze.

Nu mai vreau sa creez oameni, personalitati si modele de viata.

Nu mai vreau sa invat oamenii cum se traieste, cum se iubeste, cum se construieste, cum se intretine si cum se pastreaza o relatie.

Nu mai vreau sa plang pentru oameni care nu au timp de mine.

Nu mai vreau sa imi petrec clipele vietii asteptand pe cineva.

Nu mai vreau sa ofer doar eu.

Nu mai vreau sa inghit explicatii stupide, puerile, infantile si de prost gust.

Nu mai vreau sa fiu toleranta cu greselile celor de langa mine.

Nu mai vreau sa permit sa mi se faca rau.

Nu mai vreau sa imi reprim dorintele.

Nu mai vreau sa traiesc o viata in care ma simt din nou... singura!