luni, iunie 21, 2010

Unde sa gasesc barbatul perfect?!

Barbatul care:
- sa imi acorde aproape tot timpul lui liber
- sa imi intuiasca dorintele, gandurile si sentimentele
- sa fie mereu disponibil pentru mine
- sa fie interesat de starile mele
- sa ma sune de mai multe ori pe zi
- sa imi dea sms-uri dulci si dragute pe parcursul zilei
- sa imi faca masaj seara
- sa fie implicat
- sa fie atent la framantarile mele
- sa nu imi faca rau nicodata, nici chiar fara intentie
- sa imi ofere flori fara motiv
- sa spele vasele fara sa il pun eu
- sa ma iubeasca asa cum sunt
- sa se simta fericit numai pentru ca este in preajma mea
- sa se gandeasca tot timpul la mine
- sa doreasca sa ramana tot timpul langa mine
- sa se poarte frumos si atent cu mine nu numai la inceputul relatiei, ci tot timpul
- sa isi doreasca sa avem copii impreuna
- sa faca lucrurile pentru ca asa simte nu pentru ca ii spun eu ce si cand sa faca
- sa ma ceara de nevasta
- sa vrea sa facem dragoste tot timpul daca s-ar putea
- sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt
- sa ma faca sa am incredere in el
- sa fie sincer, responsabil, matur si ordonat
- sa imi ofere totul inainte sa ii cer
- sa faca lucrurile pentru ca asa simte nu pentru ca ii spun eu ce si cand sa faca
- sa ma tina in brate si sa imi spuna ca ma iubeste, ca e bucuros ca ma are, ca sunt frumoasa si ca tot ce isi doreste este sa il iubesc toata viata
- sa se joace prin parul meu seara, pana adorm
- sa adoarma dupa ce adorm eu
- sa fie dispus sa faca tot ce imi doresc eu
- sa vrea sa stie tot ce este legat de mine
- sa uite ca exista si alte femei
- sa se simta implinit doar prin mine
- sa nu aiba aer atunci cand nu sunt langa el
- sa nu fie niciodata prea ocupat cand e vorba de ceva legat de mine
- sa faca orice doar pentru un zambet al meu
- sa faca totul sa ma vada fericita!