joi, iunie 24, 2010

Oare stii cat de mult te iubesc?

Am lasat garda jos si am lasat inima sa iti daruiasca iubirea ce clocotea in mine.
Oare stii cat de mult te iubesc?
Oare o minte omeneasca isi poate imagina o asemenea dragoste?
O dragoste care este mai presus de toate? O dragoste care mangaie si care cearta, care daruieste fara sa primeasca, care sufoca fara sa atinga, care te inalta si care te coboara, care suspina si care rade, care nadajduieste intr-un viitor mai bun mai ales atunci cand pare totul pierdut...
Am lasat garda jos pentru ca nu mai rezistam fara sa te iubesc, de fapt, fara sa iti arat ca te iubesc!
Desi... Nu meritai! Nu facusei nimic sa primesti atata iubire.
Din contra!
Se pare ca te iubesc neconditionat. Asa cum ar trebui sa fie, de fapt, iubirea: neconditionata!
Te iubesc cand imi zambesti, te iubesc cand ma faci sa plang, te iubesc cand te cert, te iubesc cand gresesti, te iubesc cand nu te mai simt al meu, te iubesc cand esti tandru, te iubesc cand te urasc, te iubesc cand imi oferi iubire, te iubesc cand esti trist, te iubesc cand ma superi, te iubesc cand simt ca nu mai pot sa stau langa tine, te iubesc cand vii, te iubesc cand pleci, te iubesc cand ramai, te iubesc cand esti ametit, te iubesc cand stii sa fii responsabil, te iubesc cand ma ajuti, te iubesc cand nu-ti pasa de mine, te iubesc cand dormi, te iubesc cand visezi, te iubesc cand speri, te iubesc cand stai degeaba, te iubesc cand ma privesti, te iubesc cand ma tii de mana, te iubesc cand taci, te iubesc cand ma cauti, te iubesc cand imi spui „Noapte buna.”, te iubesc cand ma saruti, te iubesc cand iti simt mainile pe trupul meu, te iubesc cand ma tii in brate, te iubesc cand imi spui ca ma iubesti, te iubesc cand simt ca te-ai saturat de mine, te iubesc cand te cuibaresti ca un copil la pieptul meu, te iubesc cand te porti de parca as fi unica femeie de pe pamant, te iubesc cand ma calci in picioare, te iubesc cand ma inalti printre stele...