marți, iunie 29, 2010

Gandurile secrete ale unei femei indragostite

...M-am gandit si m-am hotarat. O sa lupt pentru el si pentru iubirea noastra. Ca eu zic, cred si simt ca a fost iubire si inca mai e. Poate nu la fel, dar mai e. Iubirea nu se termina intr-o secunda.
Apoi... el nu are motive sa ma paraseasca. Nu sunt perfecta, poate am mai gresit si eu unele lucruri, dar nu are motive pentru sa-si dori sa nu mai fie langa mine. Si nici nu sunt genul de femeie pe care sa vrei sa o parasesti.
O sa lupt pentru el, pentru noi, pentru iubirea noastra!
Pana la urma e doar un om.... are si el un suflet, amintiri, dorinte... si multe din ele legate de mine. Ca doar el mi le-a propus. Sa facem copil, sa ne mutam impreuna, sa fim fericiti, el mi-a zis ca vrea sa ramana langa mine muuult timp de acum incolo. El mi-a spus ca nu ar putea fara mine, ca ar muri si ca nimic nu ar mai fi la fel. El m-a strans de gat doar pentru ca am indraznit sa ii spun sa plece.
Cat de greu poate sa fie sa tii un om langa tine? Mai ales pentru o femeie ca mine, care se implica total si ofera totul atat de firesc?
O sa lupt sa fie bine.
Merita.
De dragul la tot ce am trait pana acum impreuna...