marți, mai 07, 2013

Despre Ce Ai Fi Putut Sa Faci "Daca..."


Oamenii au asa un stil... de a zice ce ar fi facut ei daca nu stiu ce ar fi fost... Dar nu ai cum sa stii ce ai face intr-o situatie in care nu ai fost pus. Poti doar sa banuiesti. Eu numesc astea pretexte: „daca nu ar fi fost asa...” . „daca nu ar fi fost altfel...” , „daca...”. Prea multi „daca”. Pretexte! Lucrurle Snt sau Nu. E simplu. E nevoie de Credinta, de Munca, de Incredere, de stabilirea unui Tel, a unei Cai de urmat, de la care nimeni si nimic nu te poate intoarce.
Nu e important ce as fi putut sa faca „daca...”. E important e ce fac Acum, Aici
Am trait experientele din Trecut, din care am invatat, am devenit constienta, stiu ce am "gresit" si ce am de facut Acum. Asta e important: ce fac Acum, Aici. Stiu ca totul are un scop BUN, in final, spre Binele meu Suprem, cel dorit si randuit de Dumnezeu, nu cel dorit de mama, de prieteni, de iubitul meu, de copilul meu sau chiar de mine. Caci ce stiu eu? Ce stiu ei ? Doar  Dumnezeu Stie! El a creat Totul dupa mintea lui. Eu nu pot gandi ca El, dar pot face Voia Lui.

Niciun comentariu: