marți, mai 07, 2013

Despre Frica


Nu trebuie sa ne fie frica pt nimic niciodata. Frica inseamna credinta putina si negarea puterii lui Dumnezeu si mai inseamna ca ne credem mai mari si mai tari decat legile divine si vrem sa fie totul cum ne dorim noi. Nu asta e Calea! Calea este cea in care tu doar Esti. Pur si simplu Esti! Fara sa judeci, fara sa iti fie fricasi te lasi in voia Lui. Despre asta e Viata! ...despre a face Voia Lui. Asta e Scopul! Scopul nu e sa am o relatie cu cineva anume, nu e scopul sa am 4 copii, nu e scopul sa am 3 case si 20 de masini..., sa traiesc in Franta sau China si sa ma imbrac numai in rochii scumpe... Acestea sunt doar atasamanetele si dorintele mele. Voia Lui e importanta si daca reusesc sa o fac sau macar ma las, sa imi dau voie, sa il las sa se manifeste prin mine.... incep sa am o idee despre cum ar trebui sa fie viata mea.
Asa ca nu iti mai fie frica de nimic. Doar Fii! Atat! E de ajuns!
Noi, oamenii,  ne-am obisnuit, probabil pt ca asa am fost invatati de parinti, profesori si altii
 (programe induse)sa ne gandim prea multi la altii, sa ne gandim la noi in functie de altii... si e gresit!

Niciun comentariu: