marți, iulie 16, 2013

Cand alegi sa ai o relatie cu un alt Divin Uman...


" Prima intrebare ar fi: Ce vrei TU pentru tine? Respira adanc si gaseste-i raspunsul adanc in sufletul tau.
Cum vrei sa-ti traiesti viata?
Cum arata pentru tine o relatie in noua energie?
Pentru mine este clar acum ca nu mai vreau sa am o relatie cu cineva pentru ca acea persoana ma va completa si va umple acele “goluri” din sufletul meu si din mine. Eu sunt acum complet, eu sunt un standard, un om echilibrat. Am ajuns aici pentru ca am invatat sa dezvolt o relatie cu mine, am invatat sa ma iubesc pe mine si in fiecare zi ma redescopar.
Eu aleg sa fiu intr-o relatie cu un alt Divin Uman pentru ca aleg intr-un mod constient asta si pentru ca vreau sa impartasesc cu acel om experientele din viata mea. Aleg sa impartasesc cu el bucuria de a trai si iubirea mea neconditionata. Amandoi trebuie sa fim liberi, suverani, si sa ne asumam raspunderea pentru creatiile noastre. De asemenea fiecare dintre noi drebuie sa-l incurajeze pe celalalt in tot ce alege si sa-l ghideze sa-si gaseasca propria putere atunci apar mici dezechilibre.
In acest tip de relatie este prezenta compasiunea si respectul pe care fiecare il are pentru celalalt."

Niciun comentariu: