marți, iulie 16, 2013

Teoria Oglinzii si Noul Tip de Energie



Mi se pare o teorie foarte buna... care mi s-a demonstrat practic foarte  mult...  E o teorie dura pentru ca ingenuncheaza Orgoliul, ii da peste nas... „adica, cum... sa recunosc eu cace urasc la celalalt, de fapt,  nu imi place la mine?” Dar daca treci peste astea.... si lasi orgoliul deoparte... descoperi o intreaga lume. O lume  A TA despre care stiai foarte putine lucruri... si unde trebuia de mult sa fi facut Curat.  
Si de aici, zic eu, drumul incepe sa fie frumos si eficient... si mult mai usor...
Avem tendinta intai sa cerem de la altii... si apoi de la noi...
Avem tendinta sa vedem ce gresesc altii si apoi ce gresim noi...
Noua Energie feminima... ne ofera toate circumstantele, persoanele, situatiile si evenimentele care sa ne ajute sa schimbam aceste tendinte cu care ne-am obisnuit in tot acest timp. Ea ne indeamna sa ne vedem pe noi intai, sa ne schimbam noi intai, sa facem intai curat in noi si apoi in ... ceilalti..., sa ne ajutam pe noi si apoi pe ceilalti.
La inceput si mie mi s-a parut ciudata ideea de a te ajuta pe tine inaintea celorlalti. Mi se parea contra firii... Insa cu timpul am inteles ca e nevoie sa se intample asa si e necesara inceperea cu noi ... din mai multe motive... Unul dintre ele este ca pentru a da... trebuie sa ai de unde. Daca in tine nu e ordine nu poti oferi ordine celor din jur..., daca in tine este Tristetea unui Trecut dureros... nu ai cum sa oferi un Prezent frumos celor din jur....
Noua Energie Feminina este cea care ne indeamna, asemeni unei mame, la Iubire Neconditionata si Iertare. Dar pe bune, nu doar asa... la nivel declarativ. Pentru ca daca nu e resimtita cu adevarat iubirea asta neconditionata si e doar mimata ... ne-o cam furam.
Cand a fost vorba de 21 dec 2012.... se discuta despre trecerea la un nou tip de energie... , de ascensiune, si alte alea... si noi, oamenii, am luat totul FIZIC, asa cum suntem obisnuiti.... si ne asteptam sa crapam cu totii, ne-am facut stocuri de mancare si de toate cele.... insa am uitat ca noi Nu suntem Corpul, Noi nu suntem Mintea, Noi suntem ENERGIE PURA...., suntem Spirit..... si de el trebuie sa ne ingrijim... Si , multi dintre noi, nu am crapat fizic nici in ziua  21 dec si nici dupa..... insa ni s-au pus la dispozitie o intreaga paleta de imprejurari care mai de care mai dureroase, mai interesante, mai... diversificate ca sa le rezolvam.... astfel incat sa ajungem la un nivel mai inalt.
Din aceasta cauza se acutizeaza toate problemele ramase nerezolvate.... si incepem sa ne simtim stransi intr-un cerc din care nu stim cum sa mai iesim. Iesirea din  Cerc se produce... doar  atunci cand Orgoliul va scadea pana la disparitie si Iubirea ii va lua locul. Cei din jurul nostru nu ne sunt mame, frati, surori, tati, soti...., vecini... etc.... decat in planul fizic... In planul spiritual... ei sunt Spirite in drumul lor catre evolutie .... si ne ajutam unii pe altii sa urcam. Facem parte din aceeasi Sursa. Fie ca ne dam seama de asta sau nu. Fie ca ne convine sau nu. Suntem Egali. Suntem Iubire. Cu totii. Asa buni sau rai cum ni se pare aici, pe Pamant, ca suntem.... Si toti cautam LUMINA. Unii o gasesc mai usor, altii mai greu.... Nu sunt de condamnat nici unii , nici altii...
Nu exista tampiti si prosti, nu exista vinovati, ci doar trepte de evolutie.
Fiecare are drumul sau.

Niciun comentariu: