joi, iulie 18, 2013

Despre Relatii


Sunt o mie de motive pentru care, poate, nu te suna. Si e adevarat ca unul din ele ar putea sa fie ca „nu ii pasa de tine si nu te iubeste”, dar de unde stii tu ca din o mie de motive tocmai motivul acesta este cel real?
Am fost invatati sa nu avem incredere in oameni, sa ne facem in permanenta griji si sa judecam actiunile fiecarui om cu care intram in contact. Si, mai ales, am invatat sa fim nemultumiti din orice si de oricine.
De fapt, nu suntem pregatiti sa recunoastem ca nu avem incredere in noi insine, ca nu ne simtim suficient de puternici pentru a duce la bun sfarsit orice actiune, ca nu suntem suficient de curajosi sa intretinem o relatie, cu bune si rele...
Am mai zis-o si o sa repet intr-una:
Daca nu am incredere in mine, nu pot oferi incredere celuilalt.
Daca nu ma iubesc pe mine, nu pot sa il iubesc pe celalalt.
Daca nu ma respect pe mine, nu il pot respecta pe celalalt.
Celalalt nu e o completare a mea, nu el ma face sa fiu completa, intreaga, desavarsita, minunata, iubita. Eu sunt completa, intreaga, desavarsita, minunata, iubita asa cum Sunt. La fel si el..., el este complet, intreag, desavarsit, minunat, iubit asa cum Este. Nu eu il completez.
Faptul ca aleg sa fiu langa cineva nu inseamna ca vreau sa umplu un gol al meu, o prapastie din viata mea... Inseamna ca vreau sa impart Bucuria, Armonia si Iubirea cu el. Sa ne bucuram de viata Impreuna. Ceea ce pot face si singura la fel de bine. Doar ca in doi e mai Fun!

Niciun comentariu: