joi, octombrie 22, 2009

Miros de portocala

A inceput sa miroasa a portocala din ce in ce mai des... E semn ca se apropie Craciunul. Intotdeauna am asociat mirosul de portocala cu Sfanta Sarbatoare a Craciunului. Habar nu am de ce.. Acum exista portocale oricand ai chef sa mananci... Poate mi se intampla asa pentru ca atunci cand eram mica ma bucuram de gustul lor doar de Craciun... Si ce frumos era Craciunul atunci! Uf... Mi se face dor si ma cuprinde nostalgia...
Cum il asteptam cu nerabdare, teama si curiozitate pe Mos Craciun, cum priveam inamarmurita maretul brad, cum stateam ore intregi sa ma uit cum se aprinde si se stinge instalatia din el, cum ma bucuram cu toata familia la masa din seara de Craciun... Si veneau colindatori si mama le dadea covrigi, mere si nuci... Si erau atat de bucurosi ca le-am deschis usa... Am amintiri de basm din copilaria mea... A fost tare frumos!