miercuri, octombrie 21, 2009

Vocile din mintea mea

Vorbesc zilnic la telefon cu zeci de oameni... Sunt platita pentru asta. Nu extraordinar de bine platita, dar nu ma plang. E ok. Sunt suficient de isteata si creativa inca sa ma pot descurca si cu bani multi, dar si cu bani putini.
S-ar putea spune ca in fiecare zi cunosc si intretin legatura cu peste 50 de persoane diferite, necunoscute mie ca fizionomie, obiceiuri, hobby-uri, viata personala, etc., etc..

De fapt discut cu zeci de voci pe zi. Vocea e singura care imi da detalii despre acea persoana. Si incerc zi de zi sa descopar cat mai multe informatii dintr-o simpla voce.
E un joc interesant.
Imi place!
Sunt voci care imi plac si voci care nu imi plac. Voci care imi raman intiparite in minte un anumit timp, desi convorbirea a durat nu mai mult de 3 minute. Am intalnit voci placute, atat de femei cat si de barbati. Voci cu care ai discuta o zi intreaga. Voci care au atat de multe de povestit...
Azi, de exemplu, mi-a ramas in minte vocea unui barbat. Era o voce „de barbat adevarat”, a unui domn trecut de 40 de ani, calm, sigur pe el, dragut, simpatic, care stie sa se poarte cu o femeie, care se cunoaste foarte bine si stie sa isi puna in valoare calitatile. Era vocea unui barbat care stie sa ofere flori, care stie sa faca o femeie sa se simta deosebita, care stie sa isi asume responsabilitati... Asa am perceput eu... Cum o fi de fapt, numai el stie!

Asta e si farmecul!
Ca nu stii cum e acel om de fapt. Poti doar sa iti inchipui. Si uneori sa pui pariu ca este asa cum banuiesti tu.
Dar mereu ramane intrebarea: oare cum o fii cu-adevarat?!

http://www.youtube.com/watch?v=5Qu4UqmgJao

P.S. - Nu lucrez la Linia Erotica !

Niciun comentariu: