joi, iulie 29, 2010

Ador. Te ador!

Ador linistea pe care mi-o oferi... Ador sa ma trezesc in toiul noptii si sa ma cufund si mai adanc in bratele tale. Ador sa ma trezeasca sarutul tau dimineata. Ador rasul tau. Ador zambetul tau. Ador parfumul din jurul gatului tau. Ador cum canti la volan. Ador cum esti gelos pe orice persoana de sex opus din jurul meu. Ador cum te intrebi unde sunt cand nu stii unde sunt. Ador cand ma suni ca nu ma gasesti. Ador cand ma intrebi daca am luat paine. Ador cum imi spui „copilul meu”. Ador cum glumesti cu toti din jur. Ador ca razi la fiecare poanta de-a mea. Ador ca esti mandru de mine. Ador fiecare secunda alaturi de tine. Ador buzele tale mari. Ador cum razi cand ma saruti. Ador cum te opresti din somn si astepti sa imi gasesc o pozitie confortabila si apoi ma iei din nou in brate. Ador ca ma simt atat de in siguranta cu tine. Ador fiecare pas pe care il fac alaturi de tine. Ador fiecare atingere. Ador diminetile cu tine... te ador pe tine, dragul meu!

Niciun comentariu: