vineri, iulie 30, 2010

Creatorului meu

Sunt tot eu, dar simt ca nu mai sunt eu, cea de ieri, cea care eram acum cateva luni. Nu mai sunt eu, cea care stiam ca sunt...
Azi sunt eu mai increzatoare, eu mai simpatica, eu mai pretuita, eu mai iubita, eu mai rasfatata, eu mai linistita, eu mai protejata, eu mai frumoasa, eu mai implinita, eu mai deschisa, eu mai vesela, eu mai fericita, eu mai deosebita, eu mai nebuna, eu mai visatoare. Sunt eu asa cum nici eu nu stiam ca imi doresc si pot sa fiu vreodata. Sunt eu reinventata de tine. Sunt eu asa cum m-ai facut tu sa fiu.
Sunt creatia ta.
Ba nu.
Sunt creatia iubirii tale!
Mi-ai sculptat trupul cu sarutarile tale dulci si umede, mi-ai modelat trupul cu mangaieri tandre, mi-ai redat lumina ochilor ca sa te pot vedea doar pe tine, mi-ai reconstruit inima din miliarde de bucatele de sticla colorata, mi-ai reincalzit sufletul cu rasuflarea ta parfumata, m-ai reinventat dupa chipul si asemanarea ta, dupa felul cum iti place tie sa fiu.
Sunt femeia ta. Creatia ta!

Niciun comentariu: