joi, iulie 29, 2010

Nu

Nu inceta niciodata sa ma iubesti. Nu inceta niciodata sa imi arati ca ma iubesti. Nu rata nici o ocazie de a fi tandru. Nu inceta niciodata sa imi spui ca sunt nebuna. Nici sa nu te gandesti macar sa nu mai zambesti cand ma vezi. Sa nu te opresti vreodata din a ma face sa rad. Nu uita sa imi saruti parul de cate ori ai ocazia. Nu te abtine sa imi musti buzele. Nici prin gand sa nu iti treaca sa pleci de langa mine. Nu te gandi ca n-am sa te mai iubesc. Nu ma lasa sa plang decat de fericire. Nu ma lasa sa astept o mangaiere din partea ta. Nu ma trata ca pe o oarecare. Nu te multumi cu gandul ca sunt a ta. Nu inceta sa ma surprinzi si sa ma cuceresti in fiecare zi. Nu lasa monotonia sa muste cu pofta din relatia noastra. Nu lasa iubirea la voia intamplarii. Nu ma lasa sa te astept. Nu ma lasa sa ma multumesc ca te am. Nu-mi da ocazia sa devin geloasa si nesigura de noi. Nu lasa focul acesta sa se stinga!

Stiu ca ma adori. Simt. Si e atat de bine...

Niciun comentariu: