miercuri, octombrie 06, 2010

Am schimbat pianul cu vioara.


Am stat noi doua si ne-am gandit mai bine si am hotarat sa schimbam pianul cu vioara. Mai ales ca ni s-a dat posibilitatea sa alegem. Oricum „I-a” mea ma tot batea la cap cu vioara, ca ea vrea la vioara nu la pian. Desi inca nu stie mai nimic despre nici unul din instrumente. Decat ca unul e mare si celalalt e mic. Ca unul are clape si celalalt corzi. Probabil ii place mai mult cum suna VIOARA! Sau poate e chemarea ei interioara...Ingerasul ii sopteste sa aleaga vioara. Habar nu am.

Motivele pentru care am facut schimbarea sunt multe...

Pentru ca nu sunt convinsa ca peste un an sau doi (in cazul in care va dori sa continue muzica) am sa am bani sa ii pot cumpara un pian. Este esential sa poata repeta si acasa, nefiind suficient ce face la scoala. Si ma gandesc ca nu are sens sa ii deschizi un drum unui copil, sa il incurajezi sa mearga pe el si apoi, din motive „tehnice” sa ii spui ca nu mai poate continua. Mai bine il indrumi spre un drum pe care esti sigur ca il poti sustine pana la capat.
Pentru ca si daca as avea bani de pian nu as avea loc in casa unde sa il pun. De abia avem loc pentru tonele de jucarii...
Pentru ca i-as putea cumpara un pian mai mic sau mai ieftin, insa nu poti sa canti foarte bine la un instrument care nu este performant. Aici nu e de joaca. Ori facem treaba, ori nu facem.
Pentru ca pianul este un instrument mare pe care nu il poti lua cu tine peste tot, nu poti sa repeti oriunde. Pe cand vioara.... e mult mai mica si mai usoara.
Pentru ca dupa vreo 2 ani are posibilitatea sa continue cu lectii de chitara. Ceea ce mi se pare „cool”. Mai bine spus... ei o sa i se para cool in adolescenta.
Pentru ca vioara ii ofera mai multe perspective si ii deschide mai multe usi.
Pentru ca isi doreste chiar daca nu stie cu ce se mananca.
Pentru ca sarea de bucurie cand a aflat ca am inscris-o la vioara.
Pentru ca dupa ce am plecat de la scoala de muzica era foarte vesela si canta intr-una...



O vioara mica de-as avea...
O vioara mica de-as avea...
Toata ziua as canta...

O vioara mica de-as avea...
O vioara mica de-as avea...
Toata ziua as canta... Toata ziua as canta...

Niciun comentariu: