miercuri, octombrie 06, 2010

O femeie implinita

Ma simt o femeie implinita. Pentru prima oara in viata. Si e minunat sa ma simt asa.
Am un super copil cu care am o relatie speciala in ciuda aparentelor care dau de inteles ca este un copil mult prea independent. Am un barbat care se considera sot, care ma iubeste enorm, care isi doreste sa mai avem un copil, care ma ajuta foarte mult in toate treburile gospodaresti, care se implica foarte mult in cresterea si educarea Irinei, careimi este aproape in orice situatie si alaturi de care simt ca mi-am gasit linistea atat de necesara fiecaruia dintre noi. Imi merg toate din plin si zambesc din ce in ce mai mult. E prima oara cand simt ca am o familie, acea familie pe care mi-am dorit-o dintotdeauna.
Sunt fericita. Si implinita. In sfarsit!

Niciun comentariu: