marți, octombrie 19, 2010

Ei cauta un suflet. Tu iti doresti un catelus?






Am primit azi, urmatorul anunt pe mail:


"Je suis madam Linda, cu sange albastru de Schnautzer Pitic alb.
In viata mea a aparut brusc si necalculat Pierre, de loc din Giurgiu, vagabondul sugubet de pe ulita cu merceria. Ne-am cazut cu tronc dar s-a dovedit a fi numai o noapte furtunoasa, pentru ca de dimineata Pierre disparuse fara urma. Mare mi-a fost surpriza acum sapte saptamani cand m-am trezit mama a nici mai mult, nici mai putin CINCI copii. Frumosi si destepti, recunosc, dar cinci. Am facut tot ce face un parinte responsabil: i-am hranit cum se cuvine, am chemat si veterinarul care i-a vaccinat si deparazitat (am hartii la mana). E timpul ca cei trei baietei si doua fetite sa isi faca un rost in viata asa ca apelez la oamenii cu suflet mare care pot sa imi ofere o mana de ajutor. Daca aveti intentii serioase contactati-ma la 0728-155-202, eva_richiusa@web.de Ham Ham,
Linda"


M-am gandit sa il postez aici. Poate isi doreste cineva un catelus mustacios.