marți, aprilie 06, 2010

Credeam...

Credeam ca stiu tot...
Credeam ca am trait tot...
Credeam ca am simtit tot ce era de simtit in lumea asta nebuna...
Dar ai aparut TU, iubitul meu si tot ce traisem, simtisem si stiusem pana atunci mi s-a parut deodata un bob de mei in comparatie cu tot ceea ce mi-ai oferit inca din prima clipa...
Ai aparut in viata mea ca o magaiere. M-ai iubit din prima clipa si te-am iubit la fel fara sa imi pot explica de ce simt asa. Totul a capatat alta dimensiune, alt ritm... Am inceput o alta viata, necunoscuta mie pana atunci decat din filmele de dragoste... care stiam ca oricum sunt regizate si ca in realitate nu se intampla niciodata asa...
Si uite ca se intampla!
Incredibil, dar se intampla!

Inca nici eu nu cred tot ce imi este dat sa traiesc...


http://www.youtube.com/watch?v=7NNZ5Jo51Y8&feature=fvst