marți, aprilie 06, 2010

Ma gandesc la tine...

Ma gandesc la tine... Ma gandesc la tot ce m-ai facut sa simt... intr-un timp atat de scurt...
Ma gandesc intr-una la tine... Deodata esti in toate gandurile mele...
Si ma intreb daca e bine ce fac... Care este pretul pe care va trebui sa il platesc intr-o zi pentru toate aceste lucruri frumoase care mi se intampla? Care este pretul tau in lacrimi? Dar in suspine? Dar in nopti nedormite?
Sunt multe intrebari... Poate prea multe...
Aleg sa ma gandesc la tine si sa zambesc... Sunt norocoasa! Norocoasa ca te-am intalnit! Si-mi vine sa spun lumii intregi ce simt... Sa stie toti... ca esti un om deosebit... Sa stie toti ca inca mai exista oameni asa cum esti tu! Sa stie toti ca te-am intalnit si un pic, un pic pic pic... insemn ceva pentru tine.. chiar daca inca nici macar tu nu poti sa definesti acest „ceva”...