marți, aprilie 13, 2010

Nimeni nu te iarta de fericire!

Nimeni nu te iarta de fericire! Este ceea ce mi-a spus cineva intr-o zi. Am zambit si nu am crezut. Cu timpul insa... s-a dovedit a fi cat se poate de adevarat. Este motivul pentru care am devenit mai rezervata in a povesti despre lucrurile frumoase care mi se intampla. Oamenii sunt invidiosi si nu stiu sa se bucure sincer pentru reusitele si fericirea altora. Iti zambesc in fata si te felicita si iti ureaza de bine si pe din dos iti trimit numai ganduri pline de dusmanie si invidie, ganduri care se manifesta imediat in viata ta sub forma unor esecuri inexplicabile tocmai atunci cand crezi ca nimic rau nu ti se mai poate intampla.
Trebuie sa invatam sa avem mai multa grija de lucrurile si oamenii la care tinem.
Trebuie sa invatam sa pastram pentru noi clipele de fericire, reusitele si realizarile noastre.
Trebuie sa invatam sa fim mai modesti si mai umili.
Trebuie sa invatam sa facem din viata noastra un secret, o enigma ce nu poate fi descifrata de oricine.
Imi pare singura cale de a avea o viata linistita si fericita... cat mai mult timp!