sâmbătă, aprilie 03, 2010

Mi-e dor sa iti ofer iubirea toata!

Mi-e dor de sarutarile buzelor pe care nu le-am simtit inca... Mi-e dor de privirea ochilor pe care nu i-am vazut inca... Mi-e dor de mangaierea mainilor pe care nu le-am cunoscut inca... Mi-e dor de bataile inimii tale pe care nu am avut-o inca langa a mea... Mi-e dor de soaptele gurii tale pe care nu am sarutat-o inca... Mi-e dor de sunetul pasilor tai urmarindu-i pe ai mei intr-un dans ireal de frumos... Mi-e dor de sentimentele din sufletul tau pe care as vrea sa il umplu cu parfumul meu... Mi-e dor sa iti ofer toata iubirea pe care am strans-o in suflet numai pentru tine in aceasta asteptare care pare ca nu se mai termina niciodata si care imi sfasie inima in miliarde de bucatele de sticla colorata... numite franturi de speranta...