duminică, aprilie 04, 2010

Ieri nu stiam cine esti, azi te ador!

Sunt indragostita! Fericita! Plutesc…
Toata fiinta mea te cere si te cauta intr-un ritm ametitor. Toate gandurile mele sunt ocupate cu tine, sufletul meu se bucura doar cand aude vocea ta, ochii mei tanjesc sa te vada, gura suspina dupa sarutul tau, bratele mele ard de dorinta de-a-ti mangaia chipul, trupul meu freamata dupa tine… Te port cu mine oriunde ma duc…Adorm si ma trezesc cu tine… Orice-as face ma gandesc la tine! Pana si planurile mele pentru urmatorii 458632 de ani te includ si pe tine…Si-mi pare ca n-am mai fost niciodata asa indragostita pana acum…
E ca un dans , ca un zbor, ca o eliberare tot ceea ce simt pentru tine… Ca si cum viata mea a inceput cu tine…, ca si cum te cunosc doar pe tine, te vreau doar pe tine, te chem doar pe tine, te vad doar pe tine, te simt doar pe tine…doar pe tine…doar pe tine…


http://www.youtube.com/watch?v=KgAAcnVjsZs&feature=related