miercuri, aprilie 07, 2010

Sa fii tu Acela!

Inchid ochii si te vad…
As vrea sa fii tu Acela… Sa fii tu El, Cel Pe Care L-am Asteptat O Viata Intreaga!
As vrea sa fii tu cel care imi ofera tandrete, care ma saruta, care-mi face prin par seara, pana cand pleoapele mele se lasa furate de un somn dulce, un somn care ma transpune intr-o lume de vis… O lume de vis in care viata mea e perfecta… O lume de vis in care ma urmezi si esti alaturi de mine…, sarutandu-mi buzele, magaindu-mi trupul, privindu-mi chipul, redandu-mi zambetul…
As vrea sa imi spui ca, in sfarsit, ne-am gasit, ca ma iubesti, ca ma adori, ca ai sa ma iubesti si ai sa ma adori dincolo de viata si de moarte, mereu, mai presus de toate…, ca nu ai sa pleci niciodata de langa mine si ca vei face totul sa fiu fericita miliarde de miliarde de miliarde de ani de acum incolo…
As vrea sa gasesc linistea in ochii tai, sa gasesc protectie si siguranta in bratele tale, sa gasesc sinceritate in gandurile tale, sa gasesc frumusete in sufletul tau, sa gasesc daruire totala in inima ta… Sa am acces total si nelimitat la fiinta ta…, la tine…
As vrea sa ne iubim atat de mult incat sa respiram acelasi aer, sa visam acelasi vis, sa cantam acelasi cantec, sa simtim ca in noi bate aceeasi inima, sa traim aceeasi realitate si acelasi vis frumos, sa fim doi si sa nu fim decat unul…
As vrea sa am curajul sa deschid ochii acum… Si tu sa fii in fata mea…, sa imi intinzi o mana si sa imi spui: “Totul va fi bine, papusa mea!”, iar eu sa apuc strans mana ta si sa pasim impreuna in lumea de vis, pregatita de Dumnezeu special pentru noi…, lumea de vis care nu se va sfarsi niciodata… ciodata… odata… ata… ta… a…