joi, august 19, 2010

Cand

Ma iubesti. Te iubesc.
Sunt a ta. Esti al meu.
Cand ma doare. Te doare. Cand plang. Plangi. Cand rad. Razi si tu. Cand sunt fericita. Esti fericit. Cand cad ma ridici. Cand sunt trista ma alinti. Cand am nevoie de un umar pe care sa imi sprijin tamplele obosite, mi-l oferi. Cand cant. Canti. Cand dormi tu dorm si eu. Cand sunt in al noualea Cer esti si tu in al noulea Cer. Cand te iubesc ma iubesti. Cand ma iubesti te iubesc. Cand doresc doresti si tu. Cand te caut ma gasesti. Cand respir te inspir. Cand sunt ma privesti. Cand tremur ma adori. Cand te ador tremuri. Cand sunt langa tine plutesti. Cand nu esti langa mine sunt pierduta. Cand vorbesc ma asculti. Cand te ascult vorbesti. Cand te cer mi te daruiesti. Cand nu te cer mi te oferi. Cand am nevoie de tine esti aici.
Te-am vrut. Te am.

Niciun comentariu: