joi, august 26, 2010

Fericirea de zi cu zi

Credeam ca fericirea este alcatuita din lucruri imense, din senzatii imense, din experiente de mari proportii... Credeam ca fericirea este o inventie a unor visatori, dar care de fapt, nu exista. Credeam ca fericirea nu poate fi atinsa. Credeam ca fericirea inseamna cateva momente bune dupa multe momente (g)rele. Credeam ca fericirea trebuie platita cu lacrimi.
Fericirea este suma tuturor lucrurilor marunte si simple de peste zi. Ea este in toate lucrurile de care avem parte in fiecare clipa a vietii noastre. Este in surasul cu care ma intampinati amandoi cand revin acasa dupa o zi istovitoare de lucru... Este in acel „noapte buna. Somn usor” pe care mi-l spuneti seara inainte de a adormi. Este in imbratisarile Irinei si in imbratisarile tale, iubitul meu. Este in dovezile tale de iubire si in rasul cu gura pana la urechi a fetitei mele. Este in povestile pe care ea mi le spune si in caldura palmelor tale. Este in emotia vorbelor tale soptite cand ma cuprinzi in brate noaptea, lipindu-ti trupul cald si moale de al meu. Este in dorinta si straduinta noastra de a mai avea un copil. Este in promisiunea ca vom ramane mereu impreuna pana cand moartea ne va desparti si dincolo de ea...
Fericirea este starea noastra de spirit din clipa in care ne-am gasit si ne-am tinut de mana prima oara..
Fericirea este povestea noastra de iubire..., de... familie!

Niciun comentariu: