miercuri, august 04, 2010

Mr. Prima Oara

Am trecut de mult de varsta descoperirilor, a noutatilor a “primelor dati”.
Am trait suficiente experiente ca sa pot sa invat ceva, am trait suficiente dezamagiri ca sa invat sa plang numai cand este cazul si cand se merita, am trait destule “iubiri” ca sa pot spune ca stiu ce inseamna iubirea, am umblat prin suficiente locuri pentru a putea sa ma consider un calator, am vazut suficiente lucruri si situatii ca sa cred ca stiu aproape tot ce se poate stii despre… tot!
Credeam ca viata mea a intrat in linie dreapta. Simteam ca nu mai putea fi nimic care sa ma uimeasca, nimic care sa ma impresioneze, nimic care sa ma faca sa tresar, nimic care sa ma faca sa rad cu pofta, nimic care sa ma mai faca sa doresc sis a iubesc cu disperare pe cineva.
Dar ai aparut tu, iubitul meu. Si viata mea parca a luat-o de la inceput. Nimic din ce traiesc cu tine nu seamana cu ce am trait in trecut. Nimic nu seamana cu acel “tot” despre care credeam ca stiu aproape tot ce era de stiut. Cu tine parca fac totul pentru prima oara. Cu tine invat sa respire, sa cant, sa ma bucur, sa alerg, sa merg, sa deschid ochii desi tot inchisi raman, sa ma bucur, sa strig de bucurie, sa rad cu toata fiinta mea, sa ma mir, sa ma simt impresionata, sa traiesc fiecare zi la intensitate maxima, de parca ar fi ultima.
Esti Iubitul “Prima Oara’! Cel care mi-a schimbat si reinventat viata. Care a dat alt sens existentei mele.. Cel care a inventat Fericirea si Iubirea doar ca sa mi le oferi mie.
Viata mea cu tine a devenit un sir nesfarsit de a face totul pentru prima oara.
Imi place. Sunt fericita. Iubesc. Te iubesc. Te ador.
Si iti multumesc.

Niciun comentariu: