marți, august 31, 2010

Cand

Cand ne intalnim simt ca devin persoana care mi-am dorit intotdeauna sa fiu.
Cand ne privim iti simt ochii cum se rostogolesc inauntrul fiintei mele, cercetand fiecare coltisor din mine fara sa scape nici cel mai mic detaliu.
Cand ne atingem mainile simt ca timpul se comprima.
Cand trupurile noastre se ating iti simt rasuflarea ca fiind a mea si bataile inimii tale ca fiind bataile inimii mele.
Cand ne impreunam buzele intr-un sarut simt ca Pamantul se roteste mai tare.
Cand imi spui ca ma iubesti pasarile cerului incep sa cante despre iubire.
Cand ai sa pleci, am sa mor.

2 comentarii:

Stefan spunea...

"cand ai sa pleci am sa mor"... ti-ai tras sclav?:)

multam ca ma urmaresti

k

Enchanting Me spunea...

Nu mi-am gasit sclav... Am gasit un om care stie sa iubeasca, sa protejeze, sa se daruiasca, sa ofere, sa mangaie, sa zambeasca, sa vindece cicatrici, sa incante sufletul... Am gasit un om care ma iubeste!