vineri, august 20, 2010

The most rich woman in the world!

N-am bani.
Probabil ca nu-s singurul om de pe planeta care nu are 10 lei in buzunar. Sigur nu sunt. Mai sunt gramezi. Gramezi de oameni. Sunt oameni care nu au bani cam niciodata. Oameni saraci. Eu nu-s saraca, doar ca nu am bani. Azi. Acum. In clipa asta. Maine probabil ca voi avea. Sau poimaine. Daca nu, peste 5 zile sigur voi avea.
Deci nu am bani.
Dar stii ceva? Asta nu ma face sa fiu trista. Nu ma face sa disper. Nu ma face sa ma ingrijorez. Pentru ca stiu cat de bogata sunt prin tine. Sunt mai bogata cu iubirea ta. Si sunt mai bogata cu iubirea mea. Daca mi-e foame te mananc pe tine. Te devorez cat ai clipi. Ca apoi sa mi se faca din nou foame si sa te mananc iar. Iar si ...iar! Daca mi-e pofta de dulce, buzele tale imi vor potoli poftele cu aroma lor. Daca mi se va face sete ma voi adapa din limpezimea ochilor tai. Daca voi vrea sa imi spal trupul, mi-l vei spala tu cu miliarde de sarutari fierbinti. Imi vei spala creierul cu samponul cuvintelor tale. Ma voi incalta cu pasii tai. Voi dormi in patul bratelor tale avand deasupra-mi doar cerul privirii tale infinite.
N-am bani.
Si ce?
Cat timp te am pe tine sunt bogata!


http://www.youtube.com/watch?v=tXtOuaRZFUU

Niciun comentariu: