miercuri, septembrie 01, 2010

Nedumerire

Ma uit pe strada si vad atatea femei care par sau chiar sunt mult mai frumoase, mai destepte, mai elegante, mai creative, mai increzatoare, mai cochete... Femei care au sanii mai mari si fundul mai bombat, care au pielea frumos bronzata si parul mai matasossi mai stralucitor, care au ochii mai frumosi, mai verzi, mai albastrii, mai caprui, mai negrii si mai expresivi decat ochii mei. Ma privesc pe mine in oglinda si ma intreb oare ce a vazut la mine barbatul acesta (pe care si l-ar dori orice femeie langa ea)? Oare ce il tine langa mine?
Cat de mult poti sa iubesti o femeie incat sa ii suporti toate capriciile si rasfaturile, toate ideile si iesirile aberante? Cat de mult sa o iubesti sa ii spui ca e frumoasa chiar si atunci cand ea insasi simte ca nu e....?
Ramane o enigma pentru mine...
***
Inca nu am reusit sa inteleg cum de ma iubesti atat de mult, cum reusesti sa imi suporti toate toanele si toate fitzele pe care le am uneori, cum de imi oferi atatea lucruri inainte inca de a-ti spune ce imi doresc. Nu inteleg cum de ai ales sa iti petreci viata iubindu-ma pe... mine! Eu, cu toate miliardele mele de defecte, cu firea mea ciudata si imposibila uneori, cu ideile mele aberante si abstracte alteori, cu draci si spume din cand in cand... E-adevarat ca am si calitati... unele deosebite (hi hi) insa trebuie sa ai muuuulta rabdare sa le permit eu iasa la suprafata. Esti atat de bun cu mine si de tandru si de intelegator si tolerant incat ma intreb de multe ori daca existi cu adevarat, daca nu esti o inchipuire a mintii mele bolnave de iubire, daca nu cumva esti un robot programat sa imi faca mie pe plac...
...dar ma privesti asa cum numai tu stii sa ma privesti si ochii tai imi povestesc toata iubirea ce o porti in suflet numai pentru mine si atunci inteleg ca esti un OM.... Omul meu. Dar tot nu inteleg de unde atata iubire? Oare ce am facut sa merit aceasta imensa fericire de a-ti fi alaturi in fiecare clipa?
Oare de ce ma iubesti?

P.S. - De ce te iubesc eu e simplu... Te iubesc pentru ca esti perfect (pentru mine).

Niciun comentariu: