sâmbătă, august 01, 2009

Iubesc tasnitorile!

Mereu m-au fascinat tasnitorile! Nu stiu de ce... Ma fascineaza pur si simplu! Mi se par sexy, racoritoare, ocrotitoare, romantice, indispensabile... Ascund in ele atatea povesti de dragoste, atatea evenimente extraordinare, atatea feluri de oameni au cunoscut... De-ar putea vorbi tasnitorile...
Azi am fost in parc... M-am asezat pe banca langa o tasnitoare si am privit cum acea "explozie" de apa potolea setea atator trecatori. Eram fascinata cum apa vesela si zglobie se lasa sarutata de atatea buze necunoscute, asemeni unei mame care-si alapteaza copiii, cu o prietenie cum rar iti este dat sa intalnesti. Buze de copii, baieti si fete, buze de femei iesite la pensie, buze de smecheri, buze de blonde, buze de muncitori, buze de pustoaice, buze de intelectuali, buze de nevazatori... Pe toate le racorea cu aceeasi bucurie!
Am privit indelung... evadand parca intr-o alta lume...
Mi-am amintit de unul dintre cele mai frumoase filme pe care le-am vazut: "Great Expectations".



Un film despre o poveste de dragoste atat de pura, atat de reala, atat de inocenta, atat de adevarata, atat de tandra, de perversa, de sexy... Un film pe care l-as revedea oricand cu atata placere! Un film pe care nu il voi uita niciodata. Un film care m-a invatat sa iubesc... tasnitorile!

http://www.youtube.com/watch?v=hDytr7FVkLQ

Niciun comentariu: