luni, august 17, 2009

Un om poate avea totul – neavând nimic şi nimic având totul.

"Viata mea nu are nici un înţeles fără tine … tu eşti partea întregitoare a tuturor gândurilor mele … între viaţa mea şi a ta este o legătură neexplicabilă. Nu voi să-ţi spun, dar tu nu ştii, nici poţi şti cât te-am iubit, cât te iubesc. Atât de mult încât mai lesne aş înţelege o lume fără soare, decât pe mine fără ca să te iubesc … ceea ce era mai adânc ascuns în sufletul meu, privirea ta le-au scos la lumina zilei. Văzându-te, am ştiut că tu eşti singura fiinţă în lume, care, în mod fatal, fără să vrea ea, fără ca eu să voiesc, are să determineze întreaga mea viaţa… doresc toate nefericirile cu putinţă, dacă acesta ar putea fi preţul fericirii tale… prin care tu mă îndumnezeeşti … Dumnezeu nu e în cer, nu-i pe pământ: Dumnezeu e în inima noastră. Am înţeles că un om poate avea totul – neavând nimic şi nimic având totul."

Niciun comentariu: