miercuri, august 26, 2009

O lupta intre aripi si suflet...

Nu pot controla totul. Si asta imi da o stare de neliniste , de neputinta si de groaza. Tot ce tine de mine fac! Si inca foarte bine. Mai ales cand cred foarte mult in acel ceva ce fac. Ma implic mai mult decat e cazul in diferite activitati in care cred. Este foarte important pentru mine sa cred, sa vreau, sa simt, sa imi doresc sa fac ceva...
Insa e aiurea cand lucrurile scapa de sub control si nu mai depind doar de mine. Ma streseaza sa fiu „la mana cuiva”, cum se spune. Mi se impun limite. Urasc limitele! De orice fel. Ma simt ingradita sa simt, sa gandesc, sa cer, sa ofer, sa iubesc, sa zbor, sa cant, sa traiesc, sa vorbesc, sa ma bucur, sa vreau, sa sper... Nu am spatiu! Ma simt captiva in ceva ce ma sufoca. Si atunci simt nevoia sa ma eliberez. Oare cum sa fac asta ? Oare cum sa fac sa ma simt mai bine ? Oare cum sa fac sa ma simt din nou libera ? Cum, oare ?!
Imi doresc sa pot sa zbor... cat mai inalt..., cat mai sus, cat mai aproape de Dumnezeu...
Urasc momentele cand aripile mele sunt prea obosite sa se mai deschida...
Se duce o lupta in mine intre ceea ce vreau si ceea ce pot.., intre ceea ce stiu ca pot sa am si ceea ce am, de fapt...
O lupta intre aripi si suflet...



Niciun comentariu: