vineri, august 07, 2009

Teorie vs. Suflet

Teoria spune ca trebuie sa ma arat indiferenta,
Sufletul imi cere sa te caut.


Teoria spune ca lucrurile frumoase se termina,
Eu simt ca nu se va termina.

Teoria spune ca ar trebui sa nu imi pese,
Inima, sufletul si mintea mea nu au liniste fara tine.

Teoria spune ca barbatilor nu le pasa,
Eu simt ca ti-e atat de greu fara mine.

Teoria spune ca trebuie sa imi vad de viata mea,
Toata fiinta mea e cu tine.

Teoria spune ca nu trebuie sa privesti inapoi,
Eu ma gandesc doar la tine.

Teoria spune ca nu trebuie sa iti para rau,
Sufletul meu plange dupa tine.

Teoria spune ca ar trebui sa dispar definitv,
Eu abia astept sa te aud, sa te vad, sa te simt iar.

Teoria spune sa nu iubesti niciodata,
Eu te vreau, te plac, te iubesc, te ador.

Teoria spune sa incerci sa-ti doresti cat mai putine lucruri,
Eu as da orice sa-mi spui din nou: „La naiba cu teoria!”



http://www.youtube.com/watch?v=aNXOD46k03k

Niciun comentariu: