luni, august 24, 2009

Ramas bun!

Mda...
Cum spuneam…
Am invatat o lectie dura despre barbati... Ei vin si pleaca..., pleaca si vin... Zabovesc langa tine un timp, te adora, te protejeaza, te au...sau nu... si-apoi dispar... Cu toate astea fiecare dintre noi poate sa aleaga sa fie cand femeie cand barbat... E atat de fun sa schimbi rolurile... Sa te pui in pielea celuilalt, sa simti totul din mai multe directii... Sa te joci!
Ai ales sa fii barbat! Felicitari!

Ai ales sa pleci! Felicitari din nou!
Ai facut cea mai buna alegere! Felicitari din nou, din nou!
Am fost femeie... Am fost trista, am plans, am disperat si-apoi...te-am uitat! Am ales sa fiu si eu barbat! Sa mi se rupa de tot si de toate, sa uit usor, sa trec firesc mai departe, sa nu imi pese deloc de ce a fost, sa nu-mi mai amintesc nici macar numele tau...

Hm... Si ce bine imi e!
Acum... revin la forma initiala, care ma prinde cel mai bine, care imi place si place cel mai mult... aceea de femeie. Ceva ce tu nu ai sa mai ai niciodata! Si stiu...nici nu ti-ai mai dori...
Sunt o femeie mai puternica acum, am o experienta in plus, niste lectii invatate in plus..., niste puncte de referinta in plus, niste recomandari in plus, niste plusuri in plus...

Am evoluat!
N-as fi crezut ca ma voi ridica atat de usor... sau poate doar m-am rasfatat, poate doar ti-am testat si mi-am testat limitele... Dar m-am ridicat, mi-am revenit si-acum imi continui drumul prin viata fiind mult mai frumoasa, mai minunata, mai incantatoare, mai desteapta, mai iubita, mai dorita, mai ravnita decat pana acum..., decat m-ai cunoscut tu...
Ramas bun si tot ce-ti doresc este sa nu regreti niciodata alegerea facuta, sa nu-ti doresti nicicand sa dai timpul inapoi...
Am invatat sa privesc doar inainte.

Orice-ar fi!

Niciun comentariu: